Gevel van het nieuwe Professionals@Work kantoor in Herentals.

Optimaal bereikbaar op alle vlakken

We kozen de ligging van onze kantoren in Antwerpen, Herentals en Beringen strategisch zodat onze teams van Flanders@Work en Professionals@Work steeds vlot bereikbaar zijn voor onze klanten in heel Vlaanderen.

Kwalitatieve service vanuit 3 kantoren

In Antwerpen komen onze klanten voor meer dan 50% uit de havenindustrie. Hier zit onze vestiging dus in de Amsterdamstraat dichtbij het Havenhuis. Voor de ruime regio Limburg en Vlaams-Brabant is onze ligging in Beringen, vlakbij het knooppunt in Lummen, ideaal omdat je snel alle richtingen uit kunt. Ook in onze thuisbasis Herentals kozen we voor een locatie met vlotte verbindingen, vooral naar de rest van de Kempen en naar onze andere vestigingen. In ons ruime nieuwe kantoor op de Lierseweg is ook onze backoffice gevestigd die al onze mensen ondersteunt. 

Het ervaren team van 3 payroll-specialisten onder leiding van Gintas Buveinis behandelt achter de schermen dagelijks tientallen loonbrieven en gegevens van werkkrachten. Ons backoffice-team staat garant voor een nauwkeurige en correcte aanpak van alle administratie. Met hun expertise op het gebied van payroll en door de juridische kennis van Gintas zijn zij onmisbaar voor ons én voor jouw bedrijf. Zij zorgen voor minder risico’s en ontzorgen op administratief vlak. 



Flexibel en snel

Onze grote sterktes zijn onze flexibiliteit en bereikbaarheid, ook buiten de kantooruren. Vooral bij bepaalde projecten is het erg belangrijk dat we kort op de bal kunnen spelen. Denk maar aan beveiliging bij festivals of tijdens een stilstand in de petrochemie. Vroeger starten, langer blijven en weekendpermanentie: wij staan voor onze klanten klaar. Deze service bezorgt ons natuurlijk wat extra werk, maar dat hebben we graag voor onze klanten over.



Hybride werken

Meer en meer mensen kiezen voor een combinatie van thuiswerken en op kantoor werken. Ook bij Together@Work zijn we mee met onze tijd en creëren we een mooie balans met behulp van alle nieuwe technologie. Onze administratie verloopt uiteraard volledig digitaal, maar we blijven veel belang hechten aan persoonlijk contact. Een eerste kennismaking face to face zorgt voor sneller begrip en een efficiënte start. Daarna spreken we ook graag online af via onze digitale kanalen.

“Onze backoffice biedt 2 grote voordelen voor de klant: minder zorgen en lagere kosten.”

Gintas Buveinis

Benieuwd naar onze manier van werken?

Kom eens langs in één van onze kantoren of bel ons voor een informatieve babbel.